Doe jij het ook 2x per week?

Nationale Spiercampagne

Medisports doet mee aan de Nationale spiercampagne 

"Doe minstens twee keer per week spier -en botversterkende activiteiten!" Deze boodschap is onderdeel van de beweegrichtlijnen van de gezondheidsraad.

Met twee keer per week spiertraining verlaag je het risico op chronische ziekten als diabetes en hart -en vaatziekten. De gezondheidsraad heeft haar advies gebaseerd op onderzoek en internationale richtlijnen. 

Wil jij het ook 2x per week doen? 

Kortom, wil jij weten wat wij met een gerichte spiertraining voor je kunnen betekenen? Dan is dit je kans! wat gaan we doen tijdens de spiercampagne?

  • Beginmeting
  • 6 weken, tweemaal per week 35 minuten, spier -en botversterkende training
  • Afsluitende afspraak

Deelnamebijdrage: 79,90 euro 

Deze spiercampagne is ook geschikt voor mensen die sporten niet leuk vinden en weinig tijd hebben. Met slechts twee keer, laagdrempelig, per week 35 minuten bewegen werk je snel en effectief naar een goede basisconditie en basiskracht! je voelt je stukken fitter en omdat spiertraining de vetverbranding stimuleert is het onmisbaar als je af wilt vallen. 

Flyer spieractie

Ik wil meedoen met de spiercampagne

Succesverhalen van onze klanten

Altijd een programma dat bij jou past

Sporten zoals jij wilt

Bij Medisports Etten-Leur krijg je een persoonlijk advies. Of je nu wilt afvallen, aan je conditie wilt werken of gezonder wilt gaan leven: met onze professionele begeleiding bereik je jouw resultaat.

Altijd een advies dat bij jou past.
Sporten zoals jij wilt
Marty Konings
Personal Trainer
Personal Trainers
die het beste
bij jou passen

Daarom kies je voor Medisports

  • Bij Medisports kies je wat het beste bij je past

  • Bij Medisports kies je voor persoonlijke begeleiding

  • Bij Medisports kies je voor de beste faciliteiten

  • Bij Medisports kies je voor een goed gevoel

Medisports nieuws

De 6 goals van Medisports

  • Goal #1 Voel je goed

    Goal #1

    Voel je goed

    Of je nu lekker hebt gesport of bij de fysiotherapeut bent geweest, wij zorgen ervoor dat je naar buiten stapt met een goed gevoel.

  • Goal #2 Leef gezond

    Goal #2

    Leef gezond

    Sporten is gezond. En als bewegen niet meer lekker gaat, brengen wij je weer in beweging. Ook advies op gebied van voeding en leefstijl hoort daarbij! 

  • Goal #3 Doe het samen

    Goal #3

    Doe het samen

    Sporten is goed, maar samen sporten is beter! Wij zijn er om je te motiveren, om je te monitoren en bij te sturen of gewoon voor de gezelligheid.

  • Goal #4 Beweeg

    Goal #4

    Beweeg

    Wij vinden dat je niet de beste hoeft te zijn, alleen de beste versie van jezelf.

  • Goal #5 Blijf geloven

    Goal #5

    Blijf geloven

    Zit je lekker in je vel, dan ga je vaker sporten. En als je meer beweegt, ga je je beter voelen.

  • Goal #6 Geniet!

    Goal #6

    Geniet!

    Als je plezier hebt in wat je doet, blijf je bewegen en bereik je meer.

  • #1
    Voel je goed
  • #2
    Leef gezond
  • #3
    Doe het samen
  • #4
    Beweeg
  • #5
    Blijf geloven
  • #6
    Geniet!